Ο ΟΛΠ / COSCO υλοποιώντας το master plan προχωράει τη συρρίκνωση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας .
Με πρόσχημα τα έργα αναβάθμισης των Λιμενικών υποδομών , συνεχίζει να απορρίπτει αιτήσεις Πλοίων , τα οποία ζητάνε να επισκευαστούν στη Ν/ ΖΩΝΗ Πειραιά - Περάματος - Σαλαμίνας .
Σύμφωνα μάλιστα με τελευταία στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας το 2022 έδιωξαν από την Ελλάδα 104 πλοία τα οποία ζητούσαν χώρο για να εκτελέσουν ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες, ενώ αυτή την στιγμή υπάρχουν πάνω από 60 αιτήσεις πλοίων που ζητούν χώρους για το 2023 χωρίς να παίρνουν απάντηση…
Σε όλες αυτές, τις προηγούμενες περιπτώσεις, που έχουμε καταγγείλει έρχεται να προστεθεί ακόμα μία .
Ο ΟΛΠ / COSCO αρνηθηκε να παραχωρήσει θέση στο Πλοίο SILVER MOON , σήμερα 9/1/23 για εκτεταμένες επισκευαστικές εργασίες , στο οποίο θα μπορούσαν να απασχοληθούν δεκάδες εργαζόμενοι , το οποίο είχε μάλιστα κάνει αίτηση προκράτησης από την 8/3/2022 .
Όλα αυτά όταν υπάρχει εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα κενή ανάλογη θέση στο Μώλο της ΔΕΗ , στο Κερατσίνι και ενώ στο Πέραμα , πολλές θέσεις Πλοίων έχουν μετατραπεί σε ανενεργές , αφού με ειδικό σχεδιασμό ο ΟΛΠ / COSCO , τις έχει μετατρέψει σε parking αργούντων Πλοίων .
Με αυτά τα προσχήματα και τεχνάσματα η Διοίκηση του ΟΛΠ / COSCO υπηρετεί σχεδιασμούς δικούς της και άλλων μονοπωλίων της Ναυτιλίας , που θέλουν να αλώσουν τις Λιμενικές υποδομές προς όφελός τους . Να αλλάξουν τη χρήση σε conteiner και car terminal και να βγάλουν τεράστια κέρδη , στέλνοντας όλους εμάς στην ανεργία .
Δεν αιφνιδιαζόμαστε , ούτε πέφτουμε από τα σύννεφα . Όλος αυτός ο σχεδιασμός δεν είναι καινούργιος . Έχει ξεκινήσει από πολύ παλιά , απ’ όταν ο ΟΛΠ έγινε μετοχική εταιρεία/Α.Ε. και λειτούργησε με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια .
Τη πολιτική της συρρίκνωσης την έχουμε ζήσει και την έχουμε αντιπαλέψει εδώ και δεκαετίες και το ίδιο θα κάνουμε και τώρα με όλες μας τις δυνάμεις .
Γνωρίζουμε ότι αυτά είναι τα αποτελέσματα των πολιτικών των κυβερνήσεων διαχρονικά που έχουν παραδώσει εδώ και δεκαετίες το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας στα χέρια των πολυεθνικών, των εφοπλιστών και όσων βγάζουν δισεκατομμύρια από αυτό ,αδιαφορώντας για το παρόν και το μέλλον χιλιάδων οικογενειών της περιοχής.
Γίνεται ξεκάθαρο για ακόμη μια φορά ότι τα πλοία δεν τα διώχνουν ούτε οι διεκδικήσεις των εργαζομένων και τα δήθεν μεγάλα μεροκάματα, ούτε οι απεργίες όπως έλεγαν όλα αυτά τα χρόνια κυβερνήσεις, εφοπλιστές, εργολάβοι κ.α. αλλά οι πολιτικές που όλοι αυτοί υπηρετούν και θέλουν ένα λιμάνι να δουλεύει για να μεγαλώνουν τα κέρδη τους και όχι για να καλυτερεύει η ζωή των εργαζομένων της περιοχής.
Οι εργαζόμενοι στην Ναυπηγοεπισκευή ξέρουμε πώς να απαντάμε σε όσους παίζουν με τις ζωές μας , μας οδηγούν στην ανεργία στην ανασφάλεια και στην εξαθλίωση. Ξέρουμε πώς να διεκδικούμε ώστε να δουλεύουμε με συλλογικές συμβάσεις εργασίας και όχι για ένα κομμάτι ψωμί , να διεκδικούμε μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.
Απαιτούμε άμεσα να ολοκληρωθούν τα έργα για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό των υποδομών με τρόπο που να μην μας οδηγεί στην ανεργία.
Δεν θα σταματήσουμε να διεκδικούμε ένα λιμάνι με όλες του τις δραστηριότητες , που να υπηρετεί τις ανάγκες του λαού της περιοχής και όλης της χώρας και όχι ένα λιμάνι που δίνει δισεκατομμύρια κέρδη σε λίγους και ανεργία, φτώχια και ανασφάλεια σε όλους τους υπόλοιπους.
ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ MASTER PLAN Της COSCO
Στην απειλή της ανεργίας απαντάμε μαζικά - δυναμικά